Profiles

Bio

آموزش زبان انگلیسی زی زبان zizaban

Interests

a different English website in Iran.

WordPress Origin Story

احتمالا به پهنه وسیع و نفوذ زبان انگلیسی در سطح جهان پی بردید، اما ما چرا زبان انگلیسی می‌آموزیم؟ چرا در همه جا آموزش زبان انگلیسی رواج پیدا کرده است؟ سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر خود کرده باشد که چرا به سراغ زبان فرانسه یا زبان ترکی استانبولی نمی‌رویم و زبان انگلیسی را انتخاب کرده‌ایم!

در ادامه دلایل انتخاب این زبان را برای شما بازگو خواهیم کرد.

ایجاد ارتباط
می‌توانیم اولین دلیل یادگیری زبان انگلیسی و حتی هر زبان دیگری را ایجاد توانایی ارتباط دانست.

ما از طریق این زبان می‌توانیم دروازۀ جدیدی از ارتباط را به دنیای خود باز کنیم و با بخش بزرگی از جهان پیرامون خود رابطه‌ای جدید را شروع کنیم.

شما برای درک بهتر این موضوع می‌توانید موقعیتی را در نظر داشته باشید که شما در جمعی حضور دارید که بخشی از آن را افراد انگلیسی زبان تشکیل داده، انتخاب با شماست، شما ترجیح می‌دهید با افراد بیشتری ارتباط داشته باشید یا خیر؟ در نظر بگیرید که این ارتباط برای شما می‌تواند آغازگر اتفاقات تازه‌ای باشد.

یادگیری زبان انگلیسی

استفاده از منابع به‌روز
با توجه به این نکته که تازه‌ترین و مهم‌ترین منابع علمی و تحقیقاتی جهان به زبانی منتشر می‌شوند که برای اکثر مردم جهان مناسب باشد و آن‌ها را مخاطب قرار دهد، یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که شما می‌بایست در برنامه خود انجام دهید.

شما با یادگیری زبان انگلیسی این شانس را خواهید داشت تا با دنیای تازه‌ای از منابع معتبر جهان در تماس قرار بگیرید و امکان استفاده از آن‌ها را برای خود مهیا کنید. برای مثال سایت‌هایی هستند که در جایگاه منبع علمی کاملا به انگلیسی مطالب خود را منتشر می‌کنند.

استفاده از منابع به‌روز انگلیسی

پیشرفت تحصیلی
همانطور که گفتیم زبان انگلیسی شما را به مسیرِ ناشناخته‌ها هدایت می‌کند و شما می‌توانید با یادگرفتن زبان انگلیسی دسترسی نامحدودی به منابع معتبر جهان داشته باشید، پس نتیجۀ این دسترسی را فراموش نکنیم و در نظر داشته باشیم که یادگیری این زبان می‌تواند شما را به سمت موفقیت همراهی کند.

همچنی شانس خود را برای راه‌یابی به دانشگاه‌های معتبر جهان به‌شدت افزایش می‌دهید و می‌توانید مسیری تحصیلی و شغلی خود را در بهترین مراکز علمی جهان دنبال کنید.

سرگرمی
زبان انگلیسی زبانی است که تنها هالیوود در سال صدتا فیلم و انیمیشن با استفاده از آن تولید می‌کند و این در حالی است که هزاران موسیقی و هزاران جلد کتاب با استفاده از این زبان در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

انتخاب با شماست، آیا شما هم می‌خواهید به جمع میلیونی مخاطبینِ این محتواهای جهانی بپیوندید یا خیر؟ اگر جواب شما به سوال ما مثبت است باید بگوییم که یادگیری زبان انگلیسی تنها راه رسیدن به این منبع ارزشمند است.

  • Member Since: April 6th, 2021
  • Location: Iran
  • Website: zizaban.ir
  • GitHub: ivanameo
  • Job Title: cofounder
  • Employer: زی زبان
  • Find me on:
  • Created a topic, works so good, on the site WordPress.org Forums:
    but I don't know why the owner uses elementor instead …

  • Created a topic, works well, on the site WordPress.org Forums:
    works well