Profiles

Bio

قیمت سینک پرنیان استیل
بهترین کیفیت همیشه بهترین انتخاب برای هر خریدار نیست. سینک های آشپزخانه از جنس استنلس استیل دارای سه فاکتور مهم هستند: گیج استیل، درجه فولاد و کیفیت عایق.

وقتی صحبت از گیج فولادی به میان می آید ضخیم تر بهتر است. سینک استیل گیج 16 دوام بیشتری نسبت به سینک 20 دارد. اگر با یک شی در حال سقوط برخورد شود، احتمال فرورفتگی یا تغییر شکل آن کمتر است.
درجه فولاد برای دوام نیز مهم است. با این حال، درجه بیشتر نشانگر مقاومت آن در برابر خراش و لکه خواهد بود. بهترین سینک ها دارای گریدهای 304 یا 316 هستند.
کیفیت عایق به معنای توانایی سینک در به حداقل رساندن صدا و لرزش است. سینک های با کیفیت بالاتر عایق بیشتری دارند.
در حالت ایده‌آل، همه ما می‌خواهیم سینک ظرفشویی با بالاترین کیفیت را خریداری کنیم. هر چند کیفیت بالاتر به طور کلی به معنای قیمت بالاتر است. نیاز خود به کیفیت بالا را با بودجه بازسازی آشپزخانه خود متعادل کنید تا بهترین سینک را برای خود پیدا کنید

دلایل خرید سینک آشپزخانه از جنس استنلس استیل
تعجب می کنید که چرا فولاد ضد زنگ در راهروی سینک آشپزخانه تا این حد غالب است؟ این ها چند پاسخ برای چرا هستند. آنها همچنین دلایل خوبی برای در نظر گرفتن یکی برای آشپزخانه شما هستند.

دوام
سینک استیل ضد زنگ با کیفیت متوسط ​​بین 15 تا 20 سال عمر می کند. اگر به خوبی از آنها مراقبت شود طولانی تر است. این زمان برای ماندگاری بیشتر وسایل دیگر در آشپزخانه کافی است. هیچ پایانی برای جدا کردن وجود ندارد و تمیز کردن معمولی به آنها آسیبی نمی رساند. سینک های استیل ضد زنگ برای استفاده روزانه برای مدت طولانی ساخته شده اند.

آسان تمیز میشود
سطح غیر متخلخل فولاد ضد زنگ به این معنی است که شستشو و پاک کردن سینک پس از استفاده برای حفظ ظاهر خوب آن کافی است. برای تمیز کردن عمیق تر، جوش شیرین به عنوان یک پاک کننده خوب عمل می کند. هنگام تمیز کردن استیل ضد زنگ، شستشوی سخت از گذشته است. در واقع، هرگز توصیه نمی شود.

جاودانه و جذاب
سینک های آشپزخانه از جنس استنلس استیل افزودنی های طولانی مدت و جذاب آشپزخانه هستند. مهم نیست که چند بار مجموعه لوازم خانگی، طرح کاشی یا رنگ رنگ در آشپزخانه شما تغییر می کند، سینک استیل شما تقریباً هر ظاهری را که می توانید ایجاد کنید تحسین می کند. سینک جدید از جنس استیل ضد زنگ با طول عمر طولانی و زیبایی ماندگار خود می تواند یکی از مواردی باشد که در زمان بازسازی مجدد آن را نگه دارید.